Każdy telemarketer zatrudniony w celu pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży firmy posiada określony zakres obowiązków zawodowych, które są uniwersalne dla wszystkich przedstawicieli tego zawodu, telemarketer Tarnów. Nie ważne w jakiej branży dany telemarketer się obraca, do jego zadań należały będą następujące obowiązki:

  • 2Tworzenie bazy telefonicznej klientów z uwzględnieniem cech adresata.
  • Zbieranie informacji o produkcie, usłudze oferowanej przez firmę, w imieniu której telemarketer telefonuje do potencjalnego klienta.
  • Przekazywanie klientowi telefonicznie informacji o produkcie bądź usłudze firmy, którą telemarketer reprezentuje.
  • Umawianie klienta z agentem oferującym określony produkt albo usługę.
  • Identyfikowanie potrzeb klienta i wyboru oferty.
  • Współpraca z działem marketingu firmy w zakresie dostarczania list potencjalnych klientów z ich nazwiskami i kontaktami (adres, telefon, fax, e-mail itp.), jak również przekazywanie informacji na temat reakcji klientów na ofertę oraz powtarzających się problemów.
  • Współpraca z agentami bądź sprzedawcami firmy w sprawach dotyczących określania wartości albo cech oferowanego produktu lub usługi.
  • Rozwiązywanie problemów klienta (tzw. help desk).
  • Sprzedaż produktów bądź usług.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *