Uśmiechaj się do telefonu, czyli porady dla e-telemarketera
Pracujesz jako e-telemarketer, jednak nie osiągasz zadowalających Ciebie i Twojego pracodawcy wyników? W takim razie pora na zmiany, które sprawią, że zaczarujesz każdego rozmówcę!
Praca e-telemarketera nie należy do najłatwiejszych. Za sprawą rozmowy telefonicznej często musisz przekonać potencjalnego klienta do zakupu konkretnego produktu, czy też usługi. Jak to zrobić? Oto kilka wskazówek, które mogą Ci się przydać.
Uśmiech to podstawa
Nawet jeżeli Twój rozmówca Cię nie widzi, podczas rozmowy powinieneś postawić na uśmiech. Jeżeli będziesz pozytywnie nastawiony do rozmowy i uśmiechnięty, masz spore szanse na to, że zarazisz swojego klienta właśnie takim stosunkiem do Ciebie i samej transakcji. Wykorzystaj to!
Jeżeli podczas rozmów poniesiesz kilka porażek – nie przejmuj się tym. Czasami trzeba wykonać nawet sto telefonów, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Przerwy staraj się wykorzystać jak najbardziej efektywnie. Podczas nich postaraj się zrelaksować i porozmawiać ze swoimi współpracownikami. Być może to właśnie to pomoże Ci osiągnąć oczekiwane efekty. Dobrym pomysłem może okazać się również wyjście na krótki spacer.