Opiekuje się klientem, ale przez telefon

E-telemarketer każdego dnia mierzy się z szeregiem wyzwań. W niektórych firmach może być odpowiedzialny za telefoniczną opiekę nad klientami. W takiej sytuacji musi on nieustannie nawiązywać oraz utrzymywać wszelkie relacje biznesowe z klientami. Ważne jest to, aby w sposób aktywny zajmował się on sprzedażą oraz samą promocją poszczególnych produktów. Oczywiście pracownik na tym stanowisku powinien realizować na bieżąco wyznaczone mu plany sprzedażowe. Nie bez znaczenia w tym przypadku jest również samo monitorowanie oraz raportowanie realizacji poszczególnych zadań. Do obowiązków osoby zatrudnionej w tym charakterze należy również nieustanne budowanie pozytywnego wizerunku całego przedsiębiorstwa.

Czego może spodziewać się e-telemarketer?

Wiele firm oferuje swoim pracownikom zatrudnionym w tym charakterze, posadę w oparciu o umowę o pracę. Sama praca z pewnością wiąże się z wieloma wyzwaniami, ale także umożliwia rozwój własnych kompetencji. Pracownicy otrzymują profesjonalne narzędzia, które są niezbędne do wykonywania pracy. W wielu przedsiębiorstwach panuje bardzo miła i swobodna atmosfera, co na pewno sprzyja dzieleniu się wiedzą.

Jakie oczekiwania są stawiane przed kandydatami na to stanowisko?

Osoby, które chcą podjąć się pracy w tym charakterze, powinny posiadać bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne. Ważne jest to, aby posiadały chęć do nieustannego rozwoju. Wiele firm stawia także na doświadczenie – minimum półroczne w pracy z klientem.

Napisz komentarz