Kłótnia kierownictwa

Oj, czuję, że w kolejnych dniach, a nawet tygodniach w naszym dziale nie będzie się działo za dobrze. Kierownik naszego działu ponoć dość poważnie pokłócił się z prezesem firmy. Według opowieści osób najlepiej orientujących się w sprawie kłótni poszło ponoć o pieniądze. Teraz kierownik z prezesem są skłóceni, na czym cierpi cały nasz dział. Prezes nie pozbędzie się kierownika działu marketingu, bo pod jego kierownictwem ten dział w końcu zaczął odpowiednio działać i przynosić korzyści. Poprzedni kierownicy nie radzili sobie z zarządzaniem 18 pracownikami, jednak ten obecny robi to bez problemu. Widać, że facet urodził się do takiej roli. Prezes na pewno wie ile by stracił zwalniając kierownika lub zmuszając go do złożenia wymówienia. Kierownik na pewno wie, że jest cennym pracownikiem, dlatego odważył się walczyć o swoje. Wie, że w tej batalii wygra, bo prezes w końcu się ugnie. Niby nie ma ludzi niezastąpionych, ale nigdy nie wiadomo kiedy do firmy trafi kolejny dobry kierownik telemarketingu.

Na kłótniach prezesa z kierownikiem bardzo cierpią osoby postronne, czyli pracownicy, telemarketer Stalowa Wola. Kierownik wiecznie chodzi w złym humorze, ciągle ma do nas o coś pretensje, chociaż pracujemy ze zwykłą dla nas efektywnością. Mi już dwa razy dostało się za nieodpowiednie, według kierownika, zwracanie się do rozmówców. Nie wiem o co mu chodzi, bo przecież z klientami rozmawiam jak zwykle. Niech już ta kłótnia się skończy, bo wszyscy tutaj oszalejemy.

Napisz komentarz