38Telemarketing to branża opierająca się na umiejętnym żonglowaniu uczuciami i przekonaniami klientów, którzy z czasem zyskują pewność, że chcą skorzystać z prezentowanej im oferty i chcą wydać na nią określoną ilość pieniędzy. Każdy telemarketer Rzeszów powinien być osobą posiadającą odpowiedni dar do rozmów z klientami i posiadającą zdolność wpływania na czyjeś emocje, dlatego wiele firm organizuje dla swoich pracowników specjalne kursy mające ich przygotować do pracy z klientem i nauczyć różnych technik sprzedaży.

W pracy telemarketera niezwykle ważnym narzędziem jest głos – jego ton, barwa i sposób jego użytkowania. Jako, że klienci nie są w stanie zobaczyć osób, z którymi rozmawiają przez telefon, całą swoją uwagę skupiają na głosie rozmówcy i sposobie wypowiadania przez niego słów. To właśnie dzięki odpowiedniemu kształtowaniu głosu i umiejętności werbalnego okazywania uczuć telemarketerzy są w stanie wymóc na klientach określone zachowania handlowe.

Nikomu nie trzeba chyba udowadniać, że o wiele lepiej rozmawia się z telemarketerem, który ma miły, spokojny i bardzo ciepły głos niż z osobą, która nie panuje nad dźwięcznością głosu i od czasu do czasu krzywdzi nasze uszy dziwnym piskiem lub skrzekiem. Osoby z ładnymi barwami głosu są z reguły bardziej lubiane i szanowane niż te, które swym głosem nie zachwycają, dlatego warto nad głosem pracować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *