Każdy dobry telemarketer zdaje sobie sprawę z tego, że w tym zawodzie bardzo ważny jest głos i odpowiednia nim modulacja. Bardzo często właśnie to będzie decydowało o powodzeniu całej rozmowy telefonicznej. Jeśli dana osoba będzie słyszeć Cię pierwszy raz w życiu z pewnością zwróci uwagę na Twój ton głosu i sposób mówienia. Taka praca może być nużąca, zwłaszcza, kiedy powtarzasz daną formułkę kolejny raz w ciągu dnia. Jednak mimo tego powinieneś mówić w taki sposób, aby zaciekawić odbiorcę.

Aby Twój odbiorca był zainteresowany rozmową, powinieneś mówić w sposób żywy, zupełnie tak jakbyś wypowiadał dane słowa po raz pierwszy. Ważne jest to, aby głos był lekko obniżony i brzmiał przyjemnie dla ucha. Sama artykulacja słów również ma ogromne znaczenie. Staraj się mówić wyraźnie, ale też słuchaj swojego rozmówcy. Istotne jest to, aby odpowiednio reagować na wszelkie interakcje ze strony klienta. Ton głosu również będzie pokazywać Twoje zaangażowanie.

W trakcie trwania całej rozmowy pokaż swojemu klientowi, że jest on dla Ciebie ważny, a wszystko co powie niesie ze sobą duże dla Ciebie znaczenie. Dzięki takim trikom i kilku sztuczkom będziesz w stanie przeprowadzić wiele pozytywnych rozmów w ciągu dnia. Z pewnością będzie to dla Ciebie nowe doświadczenie i możliwość do potrenowania swoich możliwości.

2 comments on “Głos jest najważniejszy w pracy telemarketera

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *